טיפים לחוויית לקוח – Digital Culture

טיפים לחוויית לקוח

בואו לקחת חלק במסע מרתק אל עושר הידע האנושי, שנמצא במרחק נגיעה. בהדרכה נכיר:

טיפים לסמארטפון

מה אפשר לעשות עם האייקון מיקרופון בנייד

 הלומד החדש

שיטות ללמידה דיגיטלית

אפליקציות למידה מקוונת

כלים לבניית קורס מקוון

הקלטה ושיתוף מסך

עד כמה אתם באמת יודעים מה אפשר לעשות עם הסמארטפון שלכם?

אנו נמצאים בעידן המידע שכולל פעולות דיגיטליות- מידע אקטיבי שאנחנו מייצרים: טקסטים, חיפושים, לייקים, תמונות, פוסטים, ועוד…

מידע על עצמינו והסביבה שלנו- מתועד על ידי סמארטפונים,חיישני תנועה, פעולות, תמונות, קול, אפליקציות ועוד…

אנו מייצרים וצורכים 'מידע עתק' מבוזר, ממקורות רבים, בכמויות גדולות ובאיכויות שונות.

אם כך, הרשו לי להציג בפניכם את חמשת אבני היסוד ליצירת חווית לקוח מ-ד-ה-י-מ-ה בעזרת דברים מגניבים בטלפון !

    1. פרסונליזציה – איסוף מידע על המשתמש להתאמה אישית. זו התאמה של מוצרים ושירותים  לצרכן עצמו. הצרכן עומד באמצע והכל מותאם אישית אליו. זה יכול להיות פנייה בשם אישי בשליחת מיילים\ הודעות, זה יכול להיות בפן הטכנולוגי ביצירת ממשק אישי עם הלקוח בין אם זה הסקת תובנות בנודע למשתמש הספציפי שלנו או הצעות עתידיות שמותאמות לו.  

    בפן השירותי הלקוח מצפה שנתייחס אליו בצורה אישית יותר ולא בצורה מרוחקת כמו צאט בוט, הוא רוצה להרגיש שלחברה באמת אכפת ממנו ועושה הכל כדי לגרום לשביעות רצונו בין אם זה לחזור אליו בטלפון, בהודעה בווצאפ או בכל פלטפורמה אחרת בצורה פרסונלית.

2. קסטומיזציה- גמישות דיגיטלית.

קסטומיזציה היא התאמה אישית, גמישות של מוצר לצרכים או הרצונות של הלקוח.

החשיבות לקסטומיזציה משמעותית מאוד בעולם השיווק והפרסום כי בני אדם אוהבים להרגיש ולדעת שהם שולטים ויכולת הבחירה היא שלהם בלבד בשימוש במוצרי היומיום שלהם.

בתהליך הקסטומיזציה מבצעים עיצוב מחדש, או לחלופין מייצרים מוצר חדש, כדי לענות על צרכי הלקוח מבחינת פונקציונליות, זיקה, צורה וערך כלכלי. 

הקסטומיזציה מאפשרת לנו להיות עם יתרון יחסי מול יצרנים אחרים בתעשייה.

.

3. Social – שיתוף ושקיפות.

התחרות היום על תשומת ליבו של הצרכן חזקה היום יותר מתמיד.

בין אם אתם משווקים מוצר או שאתם נותנים שירותים אתם חייבים להיות שקופים מול קהל הלקוחות שלכם. להיות בכל הפלטפורמות ולהראות נוכחות חזקה, להעלות פוסטים שיתנו ערך אמיתי ולא רק מכירתי.

לייצר תוכן. זה כל מה שסובב את הסושיאל מדיה.
התקשורת צריכה להיות עקבית עם הלקוחות שלה, להטמיע בראשם של הלקוחות את הSTORY TELLING ולהפוך אותם לחלק מזה, לתת להם להזדהות ולהרגיש שייכות.

המדיה החברתית היא אמצעי השיווק המרכזי והאפקטיבי ביותר, וכשמדובר על מותגים חשיבות הנוכחות במדיה החברתית משמעותית פי כמה וכמה, בשביל לייצר עניין ושיח סביב המותג, כמו גם לא לתת למתחרה "להשאיר לכם אבק".

עיקר הפעילות במדיה החברתית מתרחשת בפייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, פינטרסט, לינקדאין, טוויטר ויוטיוב,

4. מובייל – חוויה דיגיטלית "בתנועה"

הקלות שבה אפשר לחבר ולקרב בין המשתמש והטכנולוגיה היום היא כמעט בלתי נתפסת.

חוויית משתמש טובה מעצימה את החיבור בין הלקוח למוצר, לאנשים הרבה יותר קל להתחבר למקומות שנוח להם- ולהישאר שם. 

 בעוד שבעבר שמו דגש על עיצוב חווית משתמש בגרסת הדסקטופ של אתרי אינטרנט, כיום ידוע כי מרבית האנשים מעדיפים להשתמש במובייל על פני הדסקטופ. מכיוון שגרסאות המובייל של אתרים וכן האפליקציות שהם מציעים, הם הרבה יותר נוחות ושימושיות, משתמע מכך שצריך כמה שיותר לשים דגש על עיצוב חווית משתמש במובייל

 בדיוק כמן שחשוב להקפיד על עיצוב אתר אינטרנט שיעניק חוויה ידידותית, נוחה ומהירה לגולש  כך כאשר מדובר על המובייל.

אם מעניין אתכם נאמנות לקוח- תשקיעו את כל המאמצים על מנת שללקוח שלכם יהיה קל להתמצא בכל הפלטפורמות!

5. לוקאל – הקשר ישיר למיקום הפיזי של הלקוח. 

העולם הדיגיטלי המתקדם מתאים את מידת הרלוונטיות למה שהלקוח צריך ורוצה.

לדוגמה- אם אני רוצה לחפש מסעדה קרובה אליי, מה שיופיע לי בחיפוש אלו מסעדות שקרובות אליי. 

בואו לקחת חלק במסע מרתק אל עושר הידע האנושי, שנמצא במרחק נגיעה. בהדרכה נכיר:

טיפים לסמארטפון

מה אפשר לעשות עם האייקון מיקרופון בנייד

 הלומד החדש

שיטות ללמידה דיגיטלית

אפליקציות למידה מקוונת

כלים לבניית קורס מקוון

הקלטה ושיתוף מסך