איך לבנות מצגת שתעזור לכם להעביר את המסר בצורה הכי אפקטיבית שיש? – Digital Culture

איך לבנות מצגת שתעזור לכם להעביר את המסר בצורה הכי אפקטיבית שיש?

אם נסתכל על מבנה המוח נוכל להבין טוב יותר איך זה משפיע עלינו בקליטת מסרים:

כשאנו עושים שימוש נכון באינפוגרפיקה, כל המוח "נדלק" ומשתמש בשתי האונות בו זמנית.

אנו נמצאים בעידן שכל כולו עטוף באינספור מידע, ומצד שני היכולת והסבלנות שלנו כבני אדם לקלוט את כל המידע הזה הולכת ופוחתת.

ההתקדמות של העולם ביכולות שלו לאסוף כל כך הרבה מידע מכל מקום היא מדהימה, אבל זה יצר אצלנו 2 בעיות עיקריות:

קושי במיקוד וריכוז-

ידעתם שמחקרים מצביעים על כך שממוצע הזמן בו אנחנו יכולים להתרכז ללא הסחות דעת הוא רק בין 8 שניות ל20 דק? היום במיוחד, קשה לנו לשמור על ריכוז, אנו נוטים יותר להתמקד  בגירויים אחרים והסחת הדעת שלנו היא גבוהה עקב כל המסכים וההתראות הקופצות שאנחנו סביבם כל היום.

עומס מידע-

עומס במידע מייצר קושי בקבלת החלטות. מידע רב מדי פוגע בהבנה ברורה של הנושא.

(אל דאגה, אני משתדל כמה שיותר לקצר לכם במלל 😊)

בואו תראו איך שימוש באייקונים, תמונות, ותיחום של טקסט  בבניית מצגות– יכולים "להעיר" את הקהל שלכם, ולשתול במוחו את המסר הרצוי מבחינתכם במינימום מאמץ מצדכם!

רוצים להעביר מקסימום מידע בשקף אחד?

רמז- LESS IS MORE

 

במצגת הבאה שתבנו שימו את הדגש על הדברים הבאים:

  1. טקסט-מסר אחד בכל שקף
  2. תיחום הטקסט-יצירת "הפרדה" במסגרת לכל מסר
  3. עיצוב מסר- שימוש בסמלים ויזואליים מקצר משמעותית את יכולת הלמידה וההבנה.
  4. שימוש בצבע- מעלה רצון לקרוא ב -80%
  5. גודל והבלטה- משפיע על תשומת הלב למידע, אתם תבחרו במה למקד את קהל המטרה שלכם.
  6. סימטריה-המוח קולט עיצוב סימטרי מהר יותר.
  7. בחירת הגופן-קל יותר לקרוא גופנים מסוג SANS SERIF
  8. טיפוגרפיה-גודל שונה של טקסט מושך את תשומת הלב שלנו

הירשמו להדרכה והתנסו יחד איתי שלב אחר שלב וגלו את כל הסודות לשתילת מסרים בצורה הכי אפקטיבית שיש!