כך תוכלו לאתר נכון מידע ברשת עם Google Trends עבור העסק שלכם – Digital Culture

הכירו את כלי הגוגל טרנדס (Google Trends) |  שירות אינטרנטי הניתן על ידי חברת גוגל. 

השירות מאפשר להציג באופן גרפי את מגמת החיפוש של מחרוזת תווים מסוימת במנוע החיפוש 'גוגל', בחתך זמנים ובהשוואה לנפח החיפוש הכולל. כמו כן, מציג השירות פילוח של נתוני מגמת החיפושים בחתך של אזורים וערים בעולם.

למה כדאי להשתמש בכלי הזה ואיך זה יתרום לעסק שלכם?

1. תוכלו לקבל מידע לגבי פופולאריות של מילות מפתח.
2. תוכלו להשוות בין מותגים / אנשים / תופעות בארץ ובהשוואה לכל העולם.
3. תוכלו לבחון מגמות שיא ושפל של העסק שלכם ע"י ZOOM OUT .

פופולאריות של מילות מפתח:

ניתן לבחון מגמות ושינויים ברמת הביטוי הבודד לצד השוואה בין צירופי מילים. אם נרצה להכריע התלבטות- גוגל טרנדס הוא הפתרון האפקטיבי לכך.
כמות המשאבים שאנחנו יכולים להשקיע מוגבלת- ולכן התחזיות ובחינת המגמות קריטיות בכדי להגיע להחלטה נבונה ומושכלת.

היכולת להשוות בין מותגים / אנשים / תופעות ללא צד שלישי:


כשמשווים בין מוצרים\ אנשים\ תופעות אפשר לזהות את ה"טרנדים" בהשוואה לאלו הנמצאים במגמת ירידה- נניח ואתם רוצים לבדוק מה מחפשים יותר, את העסק שלכם או את העסק של המתחרה?
מאיפה מחפשים יותר? מישראל או מארה"ב?
כל המידע הזה מונגש לכם בצורה הכי קלה וידידותית למשתמש. כך ניתן בעצם למקד את מאמצי השיווק למוצרים/שירותים בעלי הפופולריות הגבוהה יותר.

בחינת מגמות שיא ושפל של העסק שלכם ע"י ZOOM OUT:


איפה אפשר לשים את הנקודה ולומר כאן העסק שלי בעלייה, או לחילופין בירידה?
מה גורם לכך?

ב2020 יכולנו לראות בבירור איך נגיף הקורונה שינה את פני כל העסקים בארץ ובעולם.
יכולות להיות המון סיבות לנקודות שיא ושפל על פני תקופת זמן מוגדרת, ועל כן אנחנו צריכים לדעת באיזו נקודה לשפר את המאמצים השיווקיים שלנו שלנו וכיצד להתאים את עצמינו לתקופה-

האם יש חג כלשהו?
יום מיוחד בשנה?
בעיה באנשי המכירות שלנו?
בעיה באיכות הלידים?

כל אלו ועוד, הם פרמטרים שאנחנו צריכים לקחת בחשבון בבואינו לבחון את השינויים שחלים בעסק שלנו.