חווית לקוח (CX) בעידן דיגיטלי | הרצאה, סדנה – Digital Culture

חווית לקוח בעידן דיגיטלי

תכנון, ניהול ויצירה של חווית לקוח מחוברת


  • מעניין, מחדש, מקצועי ורלוונטי

    Noa Rimon Avatar Noa Rimon
    11 ביולי 2018
  • positive review  מנהיגות דגיטלית בבנק לאומי. אם אתם רוצים להיות בענינים לדעת מה חדש בדיגיטל לחיות להבין ולדעת לשחות בעולם הדיגיטלי ..תרבות דיגיטלית היא הכתובת ויותר ספציפי..אלעד דרמון מתרבות דיגיטלית....הלמידה איתו היא חוויה שמשאירה טעם של עוד

    Ronit Elmedioni Avatar Ronit Elmedioni
    4 בספטמבר 2018
  • היה מדהים למדתי המון, ההרצאה נתנה המון חומר למחשבה הלאה תודה רבה

    Ariel Wilinger Avatar Ariel Wilinger
    19 ביולי 2018
  • מרתק ומהנה. פותח אופקים חדשים ובמקביל מציג כמה אנחנו חשופים וללא פרטיות אמיתית.

    Gil Or Avatar Gil Or
    19 ביולי 2018
  • positive review  הרצאה סוחפת ומציגה עד כמה הדיגיטל שולט העולמנו בכל אחד מתחומי חיינו

    חן שהרבני Avatar חן שהרבני
    17 בנובמבר 2018

נושאים נבחרים:

  • הלקוח החדש
  • יצירת 'חווית לקוח' מחוברת
  • אסטרטגיות שיווק דיגיטלי
  • ניהול 'מסע לקוח' בארגון
  • התאמה ליעדי העסק
  • מגמות וחידושים ב'חווית לקוח'

מטרות:

  • שיפור 'חווית הלקוח'
  • הטמעת כלים דיגיטליים בארגון
  • תכנון 'מסע לקוח' דיגיטלי
  • כלים להקשבה ויצירת ערך ללקוח
  • 'התיידדות' עם העולם הדיגיטלי

  • positive review  הרצאה מרתקת וחדשנית. יישומית ייעילה ואוסיף כי היא חשובה בהחלט בימינו.

    אוולין כהן בוגנים Avatar אוולין כהן בוגנים
    14 בנובמבר 2018
  • positive review  הרצאה מעניינת, ומעשירה ואפילו משעשעת

    Sigal Dvorachek Avatar Sigal Dvorachek
    27 בדצמבר 2018
  • positive review  היתה סדנא מצוינת שתרמה והעשירה. אלעד מקצוען ונפלא!!

    Aviv Rabin Avatar Aviv Rabin
    3 בספטמבר 2018
  • הרצאה מצוינת. נשאר רק לזכור וליישם

    נירית סגל Avatar נירית סגל
    24 ביולי 2018
  • מעניין, מחדש, מקצועי ורלוונטי

    Noa Rimon Avatar Noa Rimon
    11 ביולי 2018

מה בהדרכה?

הציפיות של לקוח בעידן דיגיטלי שונות מבעבר, והמושג 'חווית לקוח' (CX) נמצא כיום במרכז העשייה של עסקים וארגונים.

בואו ללמוד איך לרתום את העולם הדיגיטלי ליצירת 'חווית לקוח' מחוברת. 

מתוך ההדרכה: הדמיה של מכונית פורשה, המאפשרת 'סיור וירטואלי' ברכב, באמצעות מציאות רבודה.

בהדרכה נכיר שיטות וכלים דיגיטליים, המאפשרים הקשבה ללקוח, יחד עם יצירת ערך מדויק, בכל נקודות הממשק עם העסק או הארגון.

נבין איך מטמיעים עקרונות של התאמה אישית (פרסונליזציה), גמישות (קסטומיזציה), מימד חברתי (סושיאל), ניידות (מובייל), והתייחסות למיקום הפיזי של הלקוח (לוקאל) – כדי ליצור 'יתרון מבדל', ולהעצים את חווית הלקוח.

בואו להכיר שפע של כלים דיגיטליים, המאפשרים לכל ארגון ליצור 'חווית לקוח' מחוברת, כבסיס ליתרון משמעותי על מתחרים. 


הרצאה
45-90 דקות


אנרגיה גבוהה, קצר וקולע
ללא הגבלה במספר המשתתפים


סדנה
חצי יום / יום מלא


מקסימום תוכן, עדכני ואפקטיבי
מומלץ עד 50 משתתפים


הרצאה
45-90 דקות


אנרגיה גבוהה, קצר וקולע
ללא הגבלה במספר המשתתפים


סדנה
חצי יום / יום מלא


מקסימום תוכן, עדכני ואפקטיבי
מומלץ עד 50 משתתפים


רוצה להתייעץ?