חווית לקוח (CX) בעידן דיגיטלי | הרצאה, סדנה – Digital Culture

חווית לקוח בעידן דיגיטלי

תכנון, ניהול ויצירה של חווית לקוח מחוברת


  • 5 star review  הרצאה שובת לב. אומנות העברת מסרים בולטת, טכניקות המסירה מצויינות. איך זוכרים הרצאה מעולה? כשיוצאים ממנה ורוצים לשמוע אותה שוב. וזה מה שקרה היום כאשר גיא העביר הרצאה ל-800 איש בקריית ההדרכה. שאפו גיא, נהניתי מכל רגע. מהתכנים המקצועיים, מאמצעי ההמחשה, משפת הגוף שהפגנת ומחוש ההומור שדאגת לשלב תוך כדי הרצאה. אין ספק שכבשת את הבמה. תודה רבה�

    אמיר אוסקר Avatar אמיר אוסקר
    10 באוקטובר 2018
  • positive review  הרצאה מעניינת ורלוונטית לכל אחד, בסופה יצאתי עם מגוון כלים דיגיטלים שימושיים ביותר שכבר מיישמת ! אלעד מעביר את הנושא באופן אקטיבי תוך שיתוף הקהל, עם הרבה חן, דוגמאות ועניין. מומלץ בחום😊

    Orit Ofir Avatar Orit Ofir
    3 בספטמבר 2018
  • 5 star review  מרתק ומהנה. פותח אופקים חדשים ובמקביל מציג כמה אנחנו חשופים וללא פרטיות אמיתית.

    Gil Or Avatar Gil Or
    19 ביולי 2018
  • 5 star review  היה מדהים למדתי המון, ההרצאה נתנה המון חומר למחשבה הלאה תודה רבה

    Ariel Wilinger Avatar Ariel Wilinger
    19 ביולי 2018
  • positive review  הרצאה חדשנית , מלמדת .. גם לארגונים, גם לבתי ספר מתאים גם למפגשים וכנסים שרוצים לשמוע קצת מעבר .. נהנתי מאוד

    Amit Noga Avatar Amit Noga
    4 בספטמבר 2018

נושאים נבחרים:

  • הלקוח החדש
  • יצירת 'חווית לקוח' מחוברת
  • אסטרטגיות שיווק דיגיטלי
  • ניהול 'מסע לקוח' בארגון
  • התאמה ליעדי העסק
  • מגמות וחידושים ב'חווית לקוח'

מטרות:

  • שיפור 'חווית הלקוח'
  • הטמעת כלים דיגיטליים בארגון
  • תכנון 'מסע לקוח' דיגיטלי
  • כלים להקשבה ויצירת ערך ללקוח
  • 'התיידדות' עם העולם הדיגיטלי

  • positive review  הרצאה מעניינת, ומעשירה ואפילו משעשעת

    Sigal Dvorachek Avatar Sigal Dvorachek
    27 בדצמבר 2018
  • 5 star review  הרצאה שובת לב. אומנות העברת מסרים בולטת, טכניקות המסירה מצויינות. איך זוכרים הרצאה מעולה? כשיוצאים ממנה ורוצים לשמוע אותה שוב. וזה מה שקרה היום כאשר גיא העביר הרצאה ל-800 איש בקריית ההדרכה. שאפו גיא, נהניתי מכל רגע. מהתכנים המקצועיים, מאמצעי ההמחשה, משפת הגוף שהפגנת ומחוש ההומור שדאגת לשלב תוך כדי הרצאה. אין ספק שכבשת את הבמה. תודה רבה�

    אמיר אוסקר Avatar אמיר אוסקר
    10 באוקטובר 2018
  • positive review  הרצאה מעולה של אלעד דרמון האחד והיחיד. היה מאוד מעניין, מעשיר ומועבר בצורה סופר מרתקת ואינטראקטיבית. מומלץ!

    הדס פרי Avatar הדס פרי
    3 בספטמבר 2018
  • positive review  מרצה מקצועי עדכני חדשני יצירתי ומעניין. למדתי המון ועוד באופן חווייתי. ממליצה מאוד לחברות למנהלים.

    Hila Nave Avatar Hila Nave
    3 בספטמבר 2018
  • positive review  הרצאה חדשנית , מלמדת .. גם לארגונים, גם לבתי ספר מתאים גם למפגשים וכנסים שרוצים לשמוע קצת מעבר .. נהנתי מאוד

    Amit Noga Avatar Amit Noga
    4 בספטמבר 2018

מה בהדרכה?

הציפיות של לקוח בעידן דיגיטלי שונות מבעבר, והמושג 'חווית לקוח' (CX) נמצא כיום במרכז העשייה של עסקים וארגונים.

בואו ללמוד איך לרתום את העולם הדיגיטלי ליצירת 'חווית לקוח' מחוברת. 

מתוך ההדרכה: הדמיה של מכונית פורשה, המאפשרת 'סיור וירטואלי' ברכב, באמצעות מציאות רבודה.

בהדרכה נכיר שיטות וכלים דיגיטליים, המאפשרים הקשבה ללקוח, יחד עם יצירת ערך מדויק, בכל נקודות הממשק עם העסק או הארגון.

נבין איך מטמיעים עקרונות של התאמה אישית (פרסונליזציה), גמישות (קסטומיזציה), מימד חברתי (סושיאל), ניידות (מובייל), והתייחסות למיקום הפיזי של הלקוח (לוקאל) – כדי ליצור 'יתרון מבדל', ולהעצים את חווית הלקוח.

בואו להכיר שפע של כלים דיגיטליים, המאפשרים לכל ארגון ליצור 'חווית לקוח' מחוברת, כבסיס ליתרון משמעותי על מתחרים. 


הרצאה
45-90 דקות


אנרגיה גבוהה, קצר וקולע
ללא הגבלה במספר המשתתפים


סדנה
חצי יום / יום מלא


מקסימום תוכן, עדכני ואפקטיבי
מומלץ עד 50 משתתפים


הרצאה
45-90 דקות


אנרגיה גבוהה, קצר וקולע
ללא הגבלה במספר המשתתפים


סדנה
חצי יום / יום מלא


מקסימום תוכן, עדכני ואפקטיבי
מומלץ עד 50 משתתפים


רוצה להתייעץ?