חווית לקוח (CX) בעידן דיגיטלי | הרצאה, סדנה – Digital Culture

חווית לקוח בעידן דיגיטלי

תכנון, ניהול ויצירה של חווית לקוח מחוברת


  • 5 star review  הרצאה מרתקת

    Rina Cohen Avatar Rina Cohen
    13 בOctober 2018
  • 5 star review  מרתק ומהנה. פותח אופקים חדשים ובמקביל מציג כמה אנחנו חשופים וללא פרטיות אמיתית.

    Gil Or Avatar Gil Or
    19 בJuly 2018
  • positive review  הרצאה מרתקת וחדשנית. יישומית ייעילה ואוסיף כי היא חשובה בהחלט בימינו.

    אוולין כהן בוגנים Avatar אוולין כהן בוגנים
    14 בNovember 2018
  • 5 star review  היה מדהים למדתי המון, ההרצאה נתנה המון חומר למחשבה הלאה תודה רבה

    Ariel Wilinger Avatar Ariel Wilinger
    19 בJuly 2018
  • positive review  מרצה מקצועי עדכני חדשני יצירתי ומעניין. למדתי המון ועוד באופן חווייתי. ממליצה מאוד לחברות למנהלים.

    Hila Nave Avatar Hila Nave
    3 בSeptember 2018

נושאים נבחרים:

  • הלקוח החדש
  • יצירת 'חווית לקוח' מחוברת
  • אסטרטגיות שיווק דיגיטלי
  • ניהול 'מסע לקוח' בארגון
  • התאמה ליעדי העסק
  • מגמות וחידושים ב'חווית לקוח'

מטרות:

  • שיפור 'חווית הלקוח'
  • הטמעת כלים דיגיטליים בארגון
  • תכנון 'מסע לקוח' דיגיטלי
  • כלים להקשבה ויצירת ערך ללקוח
  • 'התיידדות' עם העולם הדיגיטלי

  • positive review  הרצאה מעניינת, ומעשירה ואפילו משעשעת

    Sigal Dvorachek Avatar Sigal Dvorachek
    27 בDecember 2018
  • 5 star review  אלעד, אתה מרצה מדהים, מעניין ומעביר המון ידע בזמן קצר. תודה על ההרצאה במפעם

    ניצן צוריאל Avatar ניצן צוריאל
    11 בJuly 2018
  • positive review  סדנא מעשירה שהועברה באופן מדהים ע״י אלעד דרמון

    Rachel Hoch Avatar Rachel Hoch
    4 בSeptember 2018
  • positive review  מרצה מקצועי עדכני חדשני יצירתי ומעניין. למדתי המון ועוד באופן חווייתי. ממליצה מאוד לחברות למנהלים.

    Hila Nave Avatar Hila Nave
    3 בSeptember 2018
  • positive review  הרצאה מעולה של אלעד דרמון האחד והיחיד. היה מאוד מעניין, מעשיר ומועבר בצורה סופר מרתקת ואינטראקטיבית. מומלץ!

    הדס פרי Avatar הדס פרי
    3 בSeptember 2018

מה בהדרכה?

הציפיות של לקוח בעידן דיגיטלי שונות מבעבר, והמושג 'חווית לקוח' (CX) נמצא כיום במרכז העשייה של עסקים וארגונים.

בואו ללמוד איך לרתום את העולם הדיגיטלי ליצירת 'חווית לקוח' מחוברת. 

מתוך ההדרכה: הדמיה של מכונית פורשה, המאפשרת 'סיור וירטואלי' ברכב, באמצעות מציאות רבודה.

בהדרכה נכיר שיטות וכלים דיגיטליים, המאפשרים הקשבה ללקוח, יחד עם יצירת ערך מדויק, בכל נקודות הממשק עם העסק או הארגון.

נבין איך מטמיעים עקרונות של התאמה אישית (פרסונליזציה), גמישות (קסטומיזציה), מימד חברתי (סושיאל), ניידות (מובייל), והתייחסות למיקום הפיזי של הלקוח (לוקאל) – כדי ליצור 'יתרון מבדל', ולהעצים את חווית הלקוח.

בואו להכיר שפע של כלים דיגיטליים, המאפשרים לכל ארגון ליצור 'חווית לקוח' מחוברת, כבסיס ליתרון משמעותי על מתחרים. 


הרצאה
45-90 דקות


אנרגיה גבוהה, קצר וקולע
ללא הגבלה במספר המשתתפים


סדנה
חצי יום / יום מלא


מקסימום תוכן, עדכני ואפקטיבי
מומלץ עד 50 משתתפים


הרצאה
45-90 דקות


אנרגיה גבוהה, קצר וקולע
ללא הגבלה במספר המשתתפים


סדנה
חצי יום / יום מלא


מקסימום תוכן, עדכני ואפקטיבי
מומלץ עד 50 משתתפים


רוצה להתייעץ?