חווית לקוח בעידן דיגיטלי
תכנון, ניהול ויצירה של חווית לקוח מחוברת
נושאים נבחרים:
מטרות:
מה בהדרכה?
הציפיות של לקוח בעידן דיגיטלי שונות מבעבר, והמושג 'חווית לקוח' (CX) נמצא כיום במרכז העשייה של עסקים וארגונים.
בואו ללמוד איך לרתום את העולם הדיגיטלי ליצירת 'חווית לקוח' מחוברת.

מתוך ההדרכה: הדמיה של מכונית פורשה, המאפשרת 'סיור וירטואלי' ברכב, באמצעות מציאות רבודה.
בהדרכה נכיר שיטות וכלים דיגיטליים, המאפשרים הקשבה ללקוח, יחד עם יצירת ערך מדויק, בכל נקודות הממשק עם העסק או הארגון.
נבין איך מטמיעים עקרונות של התאמה אישית (פרסונליזציה), גמישות (קסטומיזציה), מימד חברתי (סושיאל), ניידות (מובייל), והתייחסות למיקום הפיזי של הלקוח (לוקאל) – כדי ליצור 'יתרון מבדל', ולהעצים את חווית הלקוח.
בואו להכיר שפע של כלים דיגיטליים, המאפשרים לכל ארגון ליצור 'חווית לקוח' מחוברת, כבסיס ליתרון משמעותי על מתחרים.
הרצאה
45-90 דקות
אנרגיה גבוהה, קצר וקולע
ללא הגבלה במספר המשתתפים
סדנה
חצי יום / יום מלא
מקסימום תוכן, עדכני ואפקטיבי
מומלץ עד 50 משתתפים
הרצאה
45-90 דקות
אנרגיה גבוהה, קצר וקולע
ללא הגבלה במספר המשתתפים
סדנה
חצי יום / יום מלא
מקסימום תוכן, עדכני ואפקטיבי
מומלץ עד 50 משתתפים
רוצה להתייעץ?