גלריית וידאו – Digital Culture

תרבות דיגיטלית | גלריית וידאו

גלריית וידאו | תרבות דיגיטלית


טיפים דיגיטליים, קטעים מסדנאות והרצאות של אלעד דרמון

טיפים דיגיטליים

סרטונים קצרים | עד 5:00 דקות, בנושאים מגוונים

כלים וכללים להדרכה
ופגישה אפקטיבית מרחוק 

כל הדרכה מרחוק - מתחילה מהתשתית הטכנולוגית.
בואו לראות איך הדיבור שלנו הופך אוטומטית לטקסט, איך הופכים שאלונים לאינטראקטיביים ועוד טיפים מגניבים מאחורי הקלעים של ההדרכה מרחוק!

כאן יבוא עוד משפט נחמד לסיום, אולי אפילו עם קריאה לפעולה.

לא תאמינו מה הטלפון
שלכם יכול לעשות... 

כל רכיב בדיגיטל מתחיל מהתשתית הטכנולוגית.
בואו לראות איך הדיבור שלנו הופך אוטומטית לטקסט, איך הופכים שאלונים לאינטראקטיביים ועוד טיפים מגניבים מאחורי הקלעים של ההדרכה מרחוק!

כאן יבוא עוד משפט נחמד לסיום, אולי אפילו עם קריאה לפעולה.

איך לשים את המצגת
כרקע וירטואלי בזום?

איך לשים מצגת Power Point בתור רקע ב-ZOOM? מה עושה הפיצ'ר Video Filter?

כמה דרכים חדשות להשתמש בזום, שאולי עוד לא הכרתם...

חושים דיגיטליים: חוש הראייה הדיגיטלי עם Google Lens

החיים שלכם יהפכו להרבה יותר קלים עם חוש הראייה הדיגיטלי:
הכירו את אפליקציית Google Lens, אפליקציה שמזהה כמעט כל מה שאתם מכוונים אל המצלמה של הסמארטפון, ומעניקה לכם מידע ופרטים עליו.

שכבה דיגיטלית על המציאות:
Augmented Reality

הקלות שבה אפשר לייצר "שכבה דיגיטלית" על המציאות - יכולה לייצר חווית למידה, חינוך והעברת ידע - אחרת לגמרי. 

הנה דרך ללמוד על גוף האדם בעזרת AUGMENTED REALITY עם אפליקציית INSIGHT HEART.

חושים דיגיטליים: חוש השמיעה הדיגיטלי עם המיקרופון

איך אתם באמת מנצלים את האייקון של המיקרופון אצלכם בסמארטפון?

וידאו קצר על הזמן שהוא יכול לחסוך לכם, במקום לכתוב אימיילים, הודעות ורשימות קניות.

לא מקלידים יותר. נקודה. שורה חדשה.

הרצאות והדרכות

סרטונים מלאים | 15 עד 45 דקות, בנושאים מגוונים

איך מחברים בין "אינפו" ל"גרפיקה"
ליצירת מצגת אפקטיבית?

איך לבנות מצגת אפקטיבית?

בואו לראות איך שימוש באייקונים, תמונות, ותיחום של טקסט בבניית מצגות– יכולים "להעיר" את הקהל שלכם, ולשתול במוחו את המסר במינימום מאמץ מצדכם!

רוצים להעביר מקסימום מידע בשקף אחד? רמז- LESS IS MORE...

5 עקרונות לבניית חווית לקוח
דיגיטלית אפקטיבית

5 אבני יסוד, שכדאי שתאמצו ליצירת חווית לקוח מדהימה:
1. פרסונליזציה - איסוף מידע על המשתמש, להתאמה אישית
2. קסטומיזציה - גמישות דיגיטלית
3. סושיאל - שיתוף ושקיפות
4. מובייל - חוויה דיגיטלית "בתנועה"
5. לוקאל - הקשר ישיר למיקום הפיזי של הלקוח