איך ליצור שינוי תפיסה דיגיטלי בארגון ? – Digital Culture

איך ליצור שינוי תפיסה דיגיטלי בארגון ?

כארגון, אנו נתקלים ב- 2 בעיות עיקריות:


1.שינוי דיגיטלי- המעבר לדיגיטל משפיע על עולם העבודה בין אם זה העובדים, המנהלים  או הלקוחות.

2. פערים בחוויה דיגיטלית- מתבטא בין חיי היום-יום לעבודה מבחינת כלים, חווית משתמש וגמישות.

השינויים הדיגיטליים, באים לידי ביטוי בפעילות רוחבית מרכזית שמשנה את "כללי המשחק" בארגון.

לכן, כדי לבצע את השינוי באופן מקצועי ונכון צריך לבחון ולהבין את הפער הדיגיטלי שנוצר בארגון והמפגש שלו עם הערוצים השונים (הדיגיטליים ואלה שלא).

איך מתגברים על הפערים האלה ומשיגים את התוצאות שאנחנו רוצים בארגון?

בראש ובראשונה צריך לגבש אסטרטגיה

שינוי דיגיטלי הוא קודם כל שינוי תפיסה.

 ההנהלה נדרשת להוות דוגמה בהובלת השינוי, להיות פתוחה לחדשנות, לקחת סיכונים, להיות גמישה מחשבתית.

אם כארגון, תגבשו חשיבה יצירתית, תתכננו מהלכים קדימה ותלכו בדיוק לפי האסטרטגיה שבניתם- הויז'ן שלכם פתאום לא יראה כל כך רחוק מהמציאות.

שיתוף פעולה 

שינוי תפיסה דיגיטלי הוא שינוי שמשפיע על כל המחלקות בארגון.

כדי להשיג תוצאות לטווח הקצר והארוך, חשוב להביא את כלל העובדים והמנהלים לאותה נקודה תפיסתית, להיעזר בגורמים בכירים מתוך הארגון ומחוצה לו, לרתום את כל מחלקות ההדרכה והפיתוח בארגון.

אם לא יהיה את הסנכרון, אם לא נשתף פעולה מההתחלה – שינוי דיגיטלי יכול להוות המון בעיות, בעיקר תסכול מצד העובדים- מה שאנחנו כארגון ממש לא רוצים.

 תכנון לקוי יכול להביא לחוסר אמון בערוץ הדיגיטלי וחזרה לשיטות העבודה ה”ישנות”.

בקרה ומדידה

אחרי כל פעולה שאנחנו עושים, אנחנו צריכים גם למדוד אותה- בין זה בפן האיכותני או הכמותי.

רצוי מאוד לבצע "הערכת מצב" בארגון, למדוד את התחושות, הקשיים והאתגרים של הגורמים בארגון לפני השינוי ואחריו.

שיטה טובה לזה יכולה להיות סקרים, או קיום ישיבות על מנת להבין איפה בדיוק עומדים ואיך ניתן להשתפר מאותה נקודה.


שיפור טכנולוגי

בעידן המידע יש לנו ארבעה חושים דיגיטליים שיפחיתו מאיתנו מאמץ רב:

1. חוש הראיה הדיגיטלי

2. חוש השמיעה הדיגיטלי

3. חוש המישוש הדיגיטלי

4. חוש המיקום הדיגיטלי



לשינוי תפיסה דיגיטלית בארגון שלכם, מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם!

הרצאה
45-90 דקות


אנרגיה גבוהה, קצר וקולע
ללא הגבלה במספר המשתתפים


סדנה
חצי יום / יום מלא


מקסימום תוכן, עדכני ואפקטיבי
מומלץ עד 50 משתתפים