חווית לקוח בעידן דיגיטלי

תכנון, ניהול ויצירה של חווית לקוח מחוברת


  • positive review  מרצה מקצועי עדכני חדשני יצירתי ומעניין. למדתי המון ועוד באופן חווייתי. ממליצה מאוד לחברות למנהלים.

    Hila Nave Avatar Hila Nave
    3 בSeptember 2018
  • positive review  הרצאה מרתקת וחדשנית. יישומית ייעילה ואוסיף כי היא חשובה בהחלט בימינו.

    אוולין כהן בוגנים Avatar אוולין כהן בוגנים
    14 בNovember 2018
  • 5 star review  הרצאה מרתקת

    Rina Cohen Avatar Rina Cohen
    13 בOctober 2018
  • positive review  הרצאה קולחת ומעניינת. תצוגה מרשימה של הכלים הדיגיטליים הנמצאים ביד שלנו ואיך אפשר לנצלם. בנוסף הצצה על מה צופן לנו העתיד בהיבט הדיגיטלי וההשעה על חיינו.

    נעמה אופיר פרינץ Avatar נעמה אופיר פרינץ
    3 בSeptember 2018
  • positive review  ההרצאה הועברה בדרך דיגיטלית שבה כולם נטלו חלק

    Aliza Levy Avatar Aliza Levy
    3 בSeptember 2018

נושאים נבחרים:

  • הלקוח החדש
  • יצירת 'חווית לקוח' מחוברת
  • אסטרטגיות שיווק דיגיטלי
  • ניהול 'מסע לקוח' בארגון
  • התאמה ליעדי העסק
  • מגמות וחידושים ב'חווית לקוח'

מטרות:

  • שיפור 'חווית הלקוח'
  • הטמעת כלים דיגיטליים בארגון
  • תכנון 'מסע לקוח' דיגיטלי
  • check
    כלים להקשבה ויצירת ערך ללקוח
  • check
    'התיידדות' עם העולם הדיגיטלי

  • 5 star review  היה מדהים למדתי המון, ההרצאה נתנה המון חומר למחשבה הלאה תודה רבה

    Ariel Wilinger Avatar Ariel Wilinger
    19 בJuly 2018
  • positive review  סדנא מעשירה שהועברה באופן מדהים ע״י אלעד דרמון

    Rachel Hoch Avatar Rachel Hoch
    4 בSeptember 2018
  • positive review  הרצאה סוחפת ומציגה עד כמה הדיגיטל שולט העולמנו בכל אחד מתחומי חיינו

    חן שהרבני Avatar חן שהרבני
    17 בNovember 2018
  • positive review  ההרצאה הועברה בדרך דיגיטלית שבה כולם נטלו חלק

    Aliza Levy Avatar Aliza Levy
    3 בSeptember 2018
  • positive review  הרצאה מעניינת ורלוונטית לכל אחד, בסופה יצאתי עם מגוון כלים דיגיטלים שימושיים ביותר שכבר מיישמת ! אלעד מעביר את הנושא באופן אקטיבי תוך שיתוף הקהל, עם הרבה חן, דוגמאות ועניין. מומלץ בחום😊

    Orit Ofir Avatar Orit Ofir
    3 בSeptember 2018

מה בהדרכה?

הציפיות של לקוח בעידן דיגיטלי שונות מבעבר, והמושג 'חווית לקוח' (CX) נמצא כיום במרכז העשייה של עסקים וארגונים.

בואו ללמוד איך לרתום את העולם הדיגיטלי ליצירת 'חווית לקוח' מחוברת. 

מתוך ההדרכה: הדמיה של מכונית פורשה, המאפשרת 'סיור וירטואלי' ברכב, באמצעות מציאות רבודה.

בהדרכה נכיר שיטות וכלים דיגיטליים, המאפשרים הקשבה ללקוח, יחד עם יצירת ערך מדויק, בכל נקודות הממשק עם העסק או הארגון.

נבין איך מטמיעים עקרונות של התאמה אישית (פרסונליזציה), גמישות (קסטומיזציה), מימד חברתי (סושיאל), ניידות (מובייל), והתייחסות למיקום הפיזי של הלקוח (לוקאל) – כדי ליצור 'יתרון מבדל', ולהעצים את חווית הלקוח.

בואו להכיר שפע של כלים דיגיטליים, המאפשרים לכל ארגון ליצור 'חווית לקוח' מחוברת, כבסיס ליתרון משמעותי על מתחרים. 


הרצאה
45-90 דקות


אנרגיה גבוהה, קצר וקולע
ללא הגבלה במספר המשתתפים


סדנה
חצי יום / יום מלא


מקסימום תוכן, עדכני ואפקטיבי
מומלץ עד 50 משתתפים


הרצאה
45-90 דקות


אנרגיה גבוהה, קצר וקולע
ללא הגבלה במספר המשתתפים


סדנה
חצי יום / יום מלא


מקסימום תוכן, עדכני ואפקטיבי
מומלץ עד 50 משתתפים


רוצה להתייעץ?