חווית לקוח בעידן דיגיטלי

תכנון, ניהול ויצירה של חווית לקוח מחוברת


  • positive review  אחת ההרצאות המרתקות תודה על הידע..

    thumb Alaa Arkia
    10/22/2018
  • 5 star review  היה מדהים למדתי המון, ההרצאה נתנה המון חומר למחשבה הלאה תודה רבה

    thumb Ariel Wilinger
    7/19/2018
  • positive review  מנהיגות דגיטלית בבנק לאומי. אם אתם רוצים להיות בענינים לדעת מה חדש בדיגיטל לחיות להבין ולדעת לשחות בעולם הדיגיטלי ..תרבות דיגיטלית היא הכתובת ויותר ספציפי..אלעד דרמון מתרבות דיגיטלית....הלמידה איתו היא חוויה שמשאירה טעם של עוד

    thumb Ronit Elmedioni
    9/04/2018
  • 5 star review  אלעד, אתה מרצה מדהים, מעניין ומעביר המון ידע בזמן קצר. תודה על ההרצאה במפעם

    thumb ניצן צוריאל
    7/11/2018
  • 5 star review  הרצאה מעניינת ומרתקת מאוד..חידשת לי המון..העברת את המסרים בצורה ברורה ומאוד עניינית וכיפית..כל הכבוד

    thumb Rita Khoury
    7/19/2018

נושאים נבחרים:

  • הלקוח החדש
  • יצירת 'חווית לקוח' מחוברת
  • אסטרטגיות שיווק דיגיטלי
  • ניהול 'מסע לקוח' בארגון
  • התאמה ליעדי העסק
  • מגמות וחידושים ב'חווית לקוח'

מטרות:

  • שיפור 'חווית הלקוח'
  • הטמעת כלים דיגיטליים בארגון
  • תכנון 'מסע לקוח' דיגיטלי
  • check
    כלים להקשבה ויצירת ערך ללקוח
  • check
    'התיידדות' עם העולם הדיגיטלי

  • positive review  מעניין ביותר. מומלץ מאוד.

    thumb Amir Arama
    12/27/2018
  • positive review  הרצאה מרתקת וחדשנית. יישומית ייעילה ואוסיף כי היא חשובה בהחלט בימינו.

    thumb אוולין כהן בוגנים
    11/14/2018
  • 5 star review  הרצאה מעניינת ומרתקת מאוד..חידשת לי המון..העברת את המסרים בצורה ברורה ומאוד עניינית וכיפית..כל הכבוד

    thumb Rita Khoury
    7/19/2018
  • positive review  הרצאה מעולה של אלעד דרמון האחד והיחיד. היה מאוד מעניין, מעשיר ומועבר בצורה סופר מרתקת ואינטראקטיבית. מומלץ!

    thumb הדס פרי
    9/03/2018
  • positive review  הרצאה חדשנית , מלמדת .. גם לארגונים, גם לבתי ספר מתאים גם למפגשים וכנסים שרוצים לשמוע קצת מעבר .. נהנתי מאוד

    thumb Amit Noga
    9/04/2018

מה בהדרכה?

הציפיות של לקוח בעידן דיגיטלי שונות מבעבר, והמושג 'חווית לקוח' (CX) נמצא כיום במרכז העשייה של עסקים וארגונים.

בואו ללמוד איך לרתום את העולם הדיגיטלי ליצירת 'חווית לקוח' מחוברת. 

מתוך ההדרכה: הדמיה של מכונית פורשה, המאפשרת 'סיור וירטואלי' ברכב, באמצעות מציאות רבודה.

בהדרכה נכיר שיטות וכלים דיגיטליים, המאפשרים הקשבה ללקוח, יחד עם יצירת ערך מדויק, בכל נקודות הממשק עם העסק או הארגון.

נבין איך מטמיעים עקרונות של התאמה אישית (פרסונליזציה), גמישות (קסטומיזציה), מימד חברתי (סושיאל), ניידות (מובייל), והתייחסות למיקום הפיזי של הלקוח (לוקאל) – כדי ליצור 'יתרון מבדל', ולהעצים את חווית הלקוח.

בואו להכיר שפע של כלים דיגיטליים, המאפשרים לכל ארגון ליצור 'חווית לקוח' מחוברת, כבסיס ליתרון משמעותי על מתחרים. 


הרצאה
45-90 דקות


אנרגיה גבוהה, קצר וקולע
ללא הגבלה במספר המשתתפים


סדנה
חצי יום / יום מלא


מקסימום תוכן, עדכני ואפקטיבי
מומלץ עד 50 משתתפים


הרצאה
45-90 דקות


אנרגיה גבוהה, קצר וקולע
ללא הגבלה במספר המשתתפים


סדנה
חצי יום / יום מלא


מקסימום תוכן, עדכני ואפקטיבי
מומלץ עד 50 משתתפים


רוצה להתייעץ?