חווית לקוח בעידן דיגיטלי

תכנון, ניהול ויצירה של חווית לקוח מחוברת


  • positive review  אחת ההרצאות המרתקות תודה על הידע..

    thumb Alaa Arkia
    10/22/2018
  • 5 star review  מעניין, מחדש, מקצועי ורלוונטי

    thumb Noa Rimon
    7/11/2018
  • positive review  הרצאה מעניינת, מעשירה, ונותנת כלים מעולים בעולם הדיגיטלי.

    thumb Barak Tzoref
    9/04/2018
  • positive review  מרצה מקצועי עדכני חדשני יצירתי ומעניין. למדתי המון ועוד באופן חווייתי. ממליצה מאוד לחברות למנהלים.

    thumb Hila Nave
    9/03/2018
  • positive review  הרצאה מעניינת ורלוונטית לכל אחד, בסופה יצאתי עם מגוון כלים דיגיטלים שימושיים ביותר שכבר מיישמת ! אלעד מעביר את הנושא באופן אקטיבי תוך שיתוף הקהל, עם הרבה חן, דוגמאות ועניין. מומלץ בחום😊

    thumb Orit Ofir
    9/03/2018

נושאים נבחרים:

  • הלקוח החדש
  • יצירת 'חווית לקוח' מחוברת
  • אסטרטגיות שיווק דיגיטלי
  • ניהול 'מסע לקוח' בארגון
  • התאמה ליעדי העסק
  • מגמות וחידושים ב'חווית לקוח'

מטרות:

  • שיפור 'חווית הלקוח'
  • הטמעת כלים דיגיטליים בארגון
  • תכנון 'מסע לקוח' דיגיטלי
  • check
    כלים להקשבה ויצירת ערך ללקוח
  • check
    'התיידדות' עם העולם הדיגיטלי

  • 5 star review  אלעד, אתה מרצה מדהים, מעניין ומעביר המון ידע בזמן קצר. תודה על ההרצאה במפעם

    thumb ניצן צוריאל
    7/11/2018
  • positive review  מרצה מקצועי עדכני חדשני יצירתי ומעניין. למדתי המון ועוד באופן חווייתי. ממליצה מאוד לחברות למנהלים.

    thumb Hila Nave
    9/03/2018
  • 5 star review  מעניין, מחדש, מקצועי ורלוונטי

    thumb Noa Rimon
    7/11/2018
  • 5 star review  הרצאה מרתקת

    thumb Rina Cohen
    10/13/2018
  • positive review  הרצאה מעניינת, ומעשירה ואפילו משעשעת

    thumb Sigal Dvorachek
    12/27/2018

מה בהדרכה?

הציפיות של לקוח בעידן דיגיטלי שונות מבעבר, והמושג 'חווית לקוח' (CX) נמצא כיום במרכז העשייה של עסקים וארגונים.

בואו ללמוד איך לרתום את העולם הדיגיטלי ליצירת 'חווית לקוח' מחוברת. 

מתוך ההדרכה: הדמיה של מכונית פורשה, המאפשרת 'סיור וירטואלי' ברכב, באמצעות מציאות רבודה.

בהדרכה נכיר שיטות וכלים דיגיטליים, המאפשרים הקשבה ללקוח, יחד עם יצירת ערך מדויק, בכל נקודות הממשק עם העסק או הארגון.

נבין איך מטמיעים עקרונות של התאמה אישית (פרסונליזציה), גמישות (קסטומיזציה), מימד חברתי (סושיאל), ניידות (מובייל), והתייחסות למיקום הפיזי של הלקוח (לוקאל) – כדי ליצור 'יתרון מבדל', ולהעצים את חווית הלקוח.

בואו להכיר שפע של כלים דיגיטליים, המאפשרים לכל ארגון ליצור 'חווית לקוח' מחוברת, כבסיס ליתרון משמעותי על מתחרים. 


הרצאה
45-90 דקות


אנרגיה גבוהה, קצר וקולע
ללא הגבלה במספר המשתתפים


סדנה
חצי יום / יום מלא


מקסימום תוכן, עדכני ואפקטיבי
מומלץ עד 50 משתתפים


הרצאה
45-90 דקות


אנרגיה גבוהה, קצר וקולע
ללא הגבלה במספר המשתתפים


סדנה
חצי יום / יום מלא


מקסימום תוכן, עדכני ואפקטיבי
מומלץ עד 50 משתתפים


רוצה להתייעץ?