חווית לקוח בעידן דיגיטלי

תכנון, ניהול ויצירה של חווית לקוח מחוברת


  • 5 star review  הרצאה מעניינת ומרתקת מאוד..חידשת לי המון..העברת את המסרים בצורה ברורה ומאוד עניינית וכיפית..כל הכבוד

    thumb Rita Khoury
    7/19/2018
  • מעניין ביותר. מומלץ מאוד.

    thumb Amir Arama
    12/27/2018
  • 5 star review  היה מדהים למדתי המון, ההרצאה נתנה המון חומר למחשבה הלאה תודה רבה

    thumb Ariel Wilinger
    7/19/2018
  • 5 star review  הרצאה מעניינת ופרקטית גם ברמת השימוש האישי בטכנולוגיה וגם ברמת החשיבה הכללית על השינוי הדיגיטלי הרצאה מאד מקצועית מבחינת העברת החומר

    thumb Reuven Franks
    7/11/2018
  • הרצאה מעולה של אלעד דרמון האחד והיחיד. היה מאוד מעניין, מעשיר ומועבר בצורה סופר מרתקת ואינטראקטיבית. מומלץ!

    thumb הדס פרי
    9/03/2018

נושאים נבחרים:

  • הלקוח החדש
  • יצירת 'חווית לקוח' מחוברת
  • אסטרטגיות שיווק דיגיטלי
  • ניהול 'מסע לקוח' בארגון
  • התאמה ליעדי העסק
  • מגמות וחידושים ב'חווית לקוח'

מטרות:

  • שיפור 'חווית הלקוח'
  • הטמעת כלים דיגיטליים בארגון
  • תכנון 'מסע לקוח' דיגיטלי
  • check
    כלים להקשבה ויצירת ערך ללקוח
  • check
    'התיידדות' עם העולם הדיגיטלי

  • סדנא מעשירה שהועברה באופן מדהים ע״י אלעד דרמון

    thumb Rachel Hoch
    9/04/2018
  • 5 star review  הרצאה שובת לב. אומנות העברת מסרים בולטת, טכניקות המסירה מצויינות. איך זוכרים הרצאה מעולה? כשיוצאים ממנה ורוצים לשמוע אותה שוב. וזה מה שקרה היום כאשר גיא העביר הרצאה ל-800 איש בקריית ההדרכה. שאפו גיא, נהניתי מכל רגע. מהתכנים המקצועיים, מאמצעי ההמחשה, משפת הגוף שהפגנת ומחוש ההומור שדאגת לשלב תוך כדי הרצאה. אין ספק שכבשת את הבמה. תודה רבה�

    thumb אמיר אוסקר
    10/10/2018
  • מרצה מקצועי עדכני חדשני יצירתי ומעניין. למדתי המון ועוד באופן חווייתי. ממליצה מאוד לחברות למנהלים.

    thumb Hila Nave
    9/03/2018
  • 5 star review  הרצאה מרתקת

    thumb Rina Cohen
    10/13/2018
  • 5 star review  הרצאה מעניינת ופרקטית גם ברמת השימוש האישי בטכנולוגיה וגם ברמת החשיבה הכללית על השינוי הדיגיטלי הרצאה מאד מקצועית מבחינת העברת החומר

    thumb Reuven Franks
    7/11/2018

מה בהדרכה?

הציפיות של לקוח בעידן דיגיטלי שונות מבעבר, והמושג 'חווית לקוח' (CX) נמצא כיום במרכז העשייה של עסקים וארגונים.

בואו ללמוד איך לרתום את העולם הדיגיטלי ליצירת 'חווית לקוח' מחוברת. 

מתוך ההדרכה: הדמיה של מכונית פורשה, המאפשרת 'סיור וירטואלי' ברכב, באמצעות מציאות רבודה.

בהדרכה נכיר שיטות וכלים דיגיטליים, המאפשרים הקשבה ללקוח, יחד עם יצירת ערך מדויק, בכל נקודות הממשק עם העסק או הארגון.

נבין איך מטמיעים עקרונות של התאמה אישית (פרסונליזציה), גמישות (קסטומיזציה), מימד חברתי (סושיאל), ניידות (מובייל), והתייחסות למיקום הפיזי של הלקוח (לוקאל) – כדי ליצור 'יתרון מבדל', ולהעצים את חווית הלקוח.

בואו להכיר שפע של כלים דיגיטליים, המאפשרים לכל ארגון ליצור 'חווית לקוח' מחוברת, כבסיס ליתרון משמעותי על מתחרים. 


הרצאה
45-90 דקות


אנרגיה גבוהה, קצר וקולע
ללא הגבלה במספר המשתתפים


סדנה
חצי יום / יום מלא


מקסימום תוכן, עדכני ואפקטיבי
מומלץ עד 50 משתתפים


הרצאה
45-90 דקות


אנרגיה גבוהה, קצר וקולע
ללא הגבלה במספר המשתתפים


סדנה
חצי יום / יום מלא


מקסימום תוכן, עדכני ואפקטיבי
מומלץ עד 50 משתתפים


רוצה להתייעץ?