חווית לקוח בעידן דיגיטלי

תכנון, ניהול ויצירה של חווית לקוח מחוברת


  • positive review  הרצאה מעניינת, ומעשירה ואפילו משעשעת

    thumb Sigal Dvorachek
    12/27/2018
  • positive review  הרצאה חדשנית , מלמדת .. גם לארגונים, גם לבתי ספר מתאים גם למפגשים וכנסים שרוצים לשמוע קצת מעבר .. נהנתי מאוד

    thumb Amit Noga
    9/04/2018
  • 5 star review  מרתק ומהנה. פותח אופקים חדשים ובמקביל מציג כמה אנחנו חשופים וללא פרטיות אמיתית.

    thumb Gil Or
    7/19/2018
  • positive review  ההרצאה הועברה בדרך דיגיטלית שבה כולם נטלו חלק

    thumb Aliza Levy
    9/03/2018
  • positive review  היתה סדנא מצוינת שתרמה והעשירה. אלעד מקצוען ונפלא!!

    thumb Aviv Rabin
    9/03/2018

נושאים נבחרים:

  • הלקוח החדש
  • יצירת 'חווית לקוח' מחוברת
  • אסטרטגיות שיווק דיגיטלי
  • ניהול 'מסע לקוח' בארגון
  • התאמה ליעדי העסק
  • מגמות וחידושים ב'חווית לקוח'

מטרות:

  • שיפור 'חווית הלקוח'
  • הטמעת כלים דיגיטליים בארגון
  • תכנון 'מסע לקוח' דיגיטלי
  • check
    כלים להקשבה ויצירת ערך ללקוח
  • check
    'התיידדות' עם העולם הדיגיטלי

  • 5 star review  אלעד, אתה מרצה מדהים, מעניין ומעביר המון ידע בזמן קצר. תודה על ההרצאה במפעם

    thumb ניצן צוריאל
    7/11/2018
  • positive review  הרצאה סוחפת ומציגה עד כמה הדיגיטל שולט העולמנו בכל אחד מתחומי חיינו

    thumb חן שהרבני
    11/17/2018
  • positive review  הרצאה מעניינת, ומעשירה ואפילו משעשעת

    thumb Sigal Dvorachek
    12/27/2018
  • positive review  היתה סדנא מצוינת שתרמה והעשירה. אלעד מקצוען ונפלא!!

    thumb Aviv Rabin
    9/03/2018
  • 5 star review  מעניין, מחדש, מקצועי ורלוונטי

    thumb Noa Rimon
    7/11/2018

מה בהדרכה?

הציפיות של לקוח בעידן דיגיטלי שונות מבעבר, והמושג 'חווית לקוח' (CX) נמצא כיום במרכז העשייה של עסקים וארגונים.

בואו ללמוד איך לרתום את העולם הדיגיטלי ליצירת 'חווית לקוח' מחוברת. 

מתוך ההדרכה: הדמיה של מכונית פורשה, המאפשרת 'סיור וירטואלי' ברכב, באמצעות מציאות רבודה.

בהדרכה נכיר שיטות וכלים דיגיטליים, המאפשרים הקשבה ללקוח, יחד עם יצירת ערך מדויק, בכל נקודות הממשק עם העסק או הארגון.

נבין איך מטמיעים עקרונות של התאמה אישית (פרסונליזציה), גמישות (קסטומיזציה), מימד חברתי (סושיאל), ניידות (מובייל), והתייחסות למיקום הפיזי של הלקוח (לוקאל) – כדי ליצור 'יתרון מבדל', ולהעצים את חווית הלקוח.

בואו להכיר שפע של כלים דיגיטליים, המאפשרים לכל ארגון ליצור 'חווית לקוח' מחוברת, כבסיס ליתרון משמעותי על מתחרים. 


הרצאה
45-90 דקות


אנרגיה גבוהה, קצר וקולע
ללא הגבלה במספר המשתתפים


סדנה
חצי יום / יום מלא


מקסימום תוכן, עדכני ואפקטיבי
מומלץ עד 50 משתתפים


הרצאה
45-90 דקות


אנרגיה גבוהה, קצר וקולע
ללא הגבלה במספר המשתתפים


סדנה
חצי יום / יום מלא


מקסימום תוכן, עדכני ואפקטיבי
מומלץ עד 50 משתתפים


רוצה להתייעץ?