חווית לקוח בעידן דיגיטלי

תכנון, ניהול ויצירה של חווית לקוח מחוברת


  • positive review  היתה סדנא מצוינת שתרמה והעשירה. אלעד מקצוען ונפלא!!

    Aviv Rabin Avatar Aviv Rabin
    3 בSeptember 2018
  • 5 star review  הרצאה מצוינת. נשאר רק לזכור וליישם

    נירית סגל Avatar נירית סגל
    24 בJuly 2018
  • positive review  הרצאה סוחפת ומציגה עד כמה הדיגיטל שולט העולמנו בכל אחד מתחומי חיינו

    חן שהרבני Avatar חן שהרבני
    17 בNovember 2018
  • positive review  מעניין ביותר. מומלץ מאוד.

    Amir Arama Avatar Amir Arama
    27 בDecember 2018
  • 5 star review  הרצאה שובת לב. אומנות העברת מסרים בולטת, טכניקות המסירה מצויינות. איך זוכרים הרצאה מעולה? כשיוצאים ממנה ורוצים לשמוע אותה שוב. וזה מה שקרה היום כאשר גיא העביר הרצאה ל-800 איש בקריית ההדרכה. שאפו גיא, נהניתי מכל רגע. מהתכנים המקצועיים, מאמצעי ההמחשה, משפת הגוף שהפגנת ומחוש ההומור שדאגת לשלב תוך כדי הרצאה. אין ספק שכבשת את הבמה. תודה רבה�

    אמיר אוסקר Avatar אמיר אוסקר
    10 בOctober 2018

נושאים נבחרים:

  • הלקוח החדש
  • יצירת 'חווית לקוח' מחוברת
  • אסטרטגיות שיווק דיגיטלי
  • ניהול 'מסע לקוח' בארגון
  • התאמה ליעדי העסק
  • מגמות וחידושים ב'חווית לקוח'

מטרות:

  • שיפור 'חווית הלקוח'
  • הטמעת כלים דיגיטליים בארגון
  • תכנון 'מסע לקוח' דיגיטלי
  • check
    כלים להקשבה ויצירת ערך ללקוח
  • check
    'התיידדות' עם העולם הדיגיטלי

  • positive review  מעניין ביותר. מומלץ מאוד.

    Amir Arama Avatar Amir Arama
    27 בDecember 2018
  • 5 star review  מרתק ומהנה. פותח אופקים חדשים ובמקביל מציג כמה אנחנו חשופים וללא פרטיות אמיתית.

    Gil Or Avatar Gil Or
    19 בJuly 2018
  • 5 star review  הרצאה מרתקת

    Rina Cohen Avatar Rina Cohen
    13 בOctober 2018
  • 5 star review  אלעד, אתה מרצה מדהים, מעניין ומעביר המון ידע בזמן קצר. תודה על ההרצאה במפעם

    ניצן צוריאל Avatar ניצן צוריאל
    11 בJuly 2018
  • positive review  מרצה מקצועי עדכני חדשני יצירתי ומעניין. למדתי המון ועוד באופן חווייתי. ממליצה מאוד לחברות למנהלים.

    Hila Nave Avatar Hila Nave
    3 בSeptember 2018

מה בהדרכה?

הציפיות של לקוח בעידן דיגיטלי שונות מבעבר, והמושג 'חווית לקוח' (CX) נמצא כיום במרכז העשייה של עסקים וארגונים.

בואו ללמוד איך לרתום את העולם הדיגיטלי ליצירת 'חווית לקוח' מחוברת. 

מתוך ההדרכה: הדמיה של מכונית פורשה, המאפשרת 'סיור וירטואלי' ברכב, באמצעות מציאות רבודה.

בהדרכה נכיר שיטות וכלים דיגיטליים, המאפשרים הקשבה ללקוח, יחד עם יצירת ערך מדויק, בכל נקודות הממשק עם העסק או הארגון.

נבין איך מטמיעים עקרונות של התאמה אישית (פרסונליזציה), גמישות (קסטומיזציה), מימד חברתי (סושיאל), ניידות (מובייל), והתייחסות למיקום הפיזי של הלקוח (לוקאל) – כדי ליצור 'יתרון מבדל', ולהעצים את חווית הלקוח.

בואו להכיר שפע של כלים דיגיטליים, המאפשרים לכל ארגון ליצור 'חווית לקוח' מחוברת, כבסיס ליתרון משמעותי על מתחרים. 


הרצאה
45-90 דקות


אנרגיה גבוהה, קצר וקולע
ללא הגבלה במספר המשתתפים


סדנה
חצי יום / יום מלא


מקסימום תוכן, עדכני ואפקטיבי
מומלץ עד 50 משתתפים


הרצאה
45-90 דקות


אנרגיה גבוהה, קצר וקולע
ללא הגבלה במספר המשתתפים


סדנה
חצי יום / יום מלא


מקסימום תוכן, עדכני ואפקטיבי
מומלץ עד 50 משתתפים


רוצה להתייעץ?